Вітання

Голови Вінницької обласної Ради

Олійника Анатолія Дмитровича

  • На позачерговій сесії створили робочу групу

    18 квітня у сесійній залі обласної Ради відбулось засідання 18-ї позачергової сесії, яку було скликано враховуючи звернення 35-ти депутатів. За результатами реєстрації на позачергову сесію прибули 52 депутати з 84 загального складу Ради. До секретаріату обрали Володимира Василишина від Аграрної партії, Віталія Августа від Блоку Петра Порошенка &quo ....

  • Термін подачі проектів екологічного спрямування продовжили на місяць

    13 квітня відбулось засідання Конкурсної ради з проведення 14-го Обласного конкурсу проектів розвитку територіальних громад, яке провів голова обласної Ради Анатолій Олійник. Як зазначив головуючий під час зібрання, в пріоритеті цьогорічного конкурсу – проведення заходів екологічного спрямування, підготовлених відповідно до Постанови Кабі ....

  • Запрацював перший мобільний територіальний сервісний центр МВС на Вінниччині

    Вперше в області запрацював мобільний Регіональний сервісний центр МВС України у Вінницькій області. Козятинський міський голова Олександр Пузир разом з головою районної ради Віктором Слободянюком, його заступником Анатолієм Задорожнюком та першим заступником голови райдержадміністрації Сергієм Прохоровим презентували перші успіхи такого центру. Уч ....

Інформація за 2017 рік Роздрукувати

Інформація про роботу із зверненнями громадян у

Вінницькій обласній Раді протягом І кварталу 2017 року

 

Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в обласній Раді затверджений та оприлюднений графік особистого прийому громадян головою Вінницької обласної Ради та першим заступником та заступником голови Вінницької обласної Ради.

Протягом І кварталу 2017 року до обласної Ради надійшло 87 звернень, що на 225 звернень менше, ніж за відповідний період 2016 року. Також 188 звернень про надання матеріальної допомоги до керівництва обласної Ради. Із них: 7 звернень – повторних, за відповідний період минулого року було 24 повторних звернення. Серед усіх звернень лише 7 скарг. За результатами розгляду: 1 звернення вирішено позитивно, на 23 – дано роз’яснення, 35 звернень надіслані за належністю, не підлягають розгляду, відповідно до чинного законодавства - 4.

Станом на 1 квітня 2017 року головою обласної Ради проведено 1 особистий прийоми громадян, також першим заступником голови обласної Ради проведено 3 особисті прийоми громадян, де розглянуто 7 звернень та 67 звернень про надання матеріальної допомоги.

71 звернення надійшли поштою, 2 - через органи влади, 102 - прийнято сектором з організації роботи із зверненнями громадян.

Зареєстровано 24 колективних звернення (28%), за підписом громадянина - 8628.

Найбільше звернень надійшло від жителів м. Вінниці (39 звернень), Барського та Могилів-Подільського (6 звернень) районів, Вінницького (5 звернень) району.

Не порушено громадянами Гайсинським, Іллінецьким, Оратівським, Мурованокуриловецьким, Томашпільським, Чечельницьким та Чернівецьким районами жодного звернення.

Серед усіх категорій населення, які зазначили свій соціальний статус, до обласної Ради найчастіше зверталися пенсіонери (21), працівники бюджетної сфери (8), учасники бой   ових дій (5).

Аналіз заяв, пропозицій та скарг свідчить, що громадянами області порушуються питання різної тематики, але домінуючими є проблеми соціального захисту (198 звернень), а саме: надання матеріальної допомоги, перерахування пенсії, забезпечення соціальних виплат, субсидії. Відтак, для вирішення питання про надання матеріальної допомоги соціально незахищеним верствам населення протягом І кварталу поточного року із фонду депутатів обласної Ради використано коштів на загальну суму понад 2 млн. грн.

На другому місці аграрні питання та питання земельних відносин (11 звернень), зокрема: реалізація права власності на землю, виділення земельних ділянок громадянам та учасникам АТО, вирішення земельних спорів, пасовища та інші.

Досить часто піднімаються комунального господарства (9 звернення), а саме: неправомірні тарифи, розрахунки за комунальні послуги та житлової політики (6 звернень) - поліпшення житлових умов, надання житла громадянам, що мають право на його одержання.

Мешканців обласного центру та інших міст області також турбують питання охорони здоров’я (6 звернень), а саме: безкоштовного забезпечення засобами лікування та протезування, діяльності працівників медичних установ, дорого вартісне лікування.

Актуальними залишаються питання забезпечення дотримання законності та правопорядку (4 звернення), а саме: скарги на дії працівників правоохоронних органів та інше.

Протягом І кварталу 2017 року до обласної Ради надійшло 5 звернень, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування, зокрема, почастішали скарги жителів сіл на правомірність дій та рішень посадових осіб сільських та селищних рад.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Вінницької обласної Ради і знаходиться під постійним контролем керівництва Вінницької обласної Ради. Усі пропозиції, заяви і скарги громадян, які надійшли до обласної Ради, розглянуті згідно з чинним законодавством. За результатами розгляду звернень, громадянам надавались роз’яснення працівниками виконавчого апарату обласної Ради. Діяльність обласної Ради щодо розгляду звернень громадян постійно висвітлюється на офіційному веб-сайті обласної Ради.

 

Сектор по роботі зі зверненнями

громадян загального відділу

 виконавчого апарату обласної Ради

4 квітня 2017 року, 15:47 Переглядів: 97

Логін: *

Пароль: *

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація