Вітання

Голови Вінницької обласної Ради

Олійника Анатолія Дмитровича

  • Громадськість пропонує встановити у Вінниці перший в Україні пам’ятник Івану Богуну

    В актовій залі Вінницької облдержадміністрації відбулося засідання круглого столу «Іван Богун – визначний полководець та державний діяч української нації», ініціатори та учасники якого запропонували міській і обласній владі встановити у Вінниці перший в Україні пам’ятник визначному козацькому полковнику – Вінницькому і ....

  • Підведено остаточні підсумки 14 Обласного конкурсу проектів розвитку територіальних громад

    18 липня, одразу після завершення 23 позачергової сесії обласної Ради, відбулось засідання Конкурсної ради з проведення 14 Обласного конкурсу проектів розвитку територіальних громад. На засіданні визначили переможців по проектам чотирьох районів, рішення по яким було відкладено на попередньому засіданні. Також внесено зміни до переліку проектів-пер ....

  • Ігор Хміль та Михайло Кременюк стали заступниками голови обласної Ради

    Керуючись законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» голова обласної Ради Анатолій Олійник вніс на розгляд депутатів дві кандидатури на посаду заступників – Михайла Кременюка та Ігоря Хміля. Кожен з них виступив перед присутніми з промовою щодо своєї депутатської та професійної діяльності. Одразу після завершення об ....

Інформація за 2017 рік Роздрукувати

Інформація про роботу із зверненнями громадян у

Вінницькій обласній Раді протягом І півріччя 2017 року

Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в обласній Раді затверджений та оприлюднений графік особистого прийому громадян головою Вінницької обласної Ради та першим заступником та заступником голови Вінницької обласної Ради.

Протягом І півріччя 2017 року до обласної Ради надійшло 274 звернення. Із них: 226 звернень про надання матеріальної допомоги до керівництва обласної Ради; 11 звернень – повторних, за відповідний період минулого року було 24 повторних звернення. Серед усіх звернень лише 12 скарг. За результатами розгляду: 11 звернень вирішено позитивно, на 145 – дано роз’яснення, 40 звернень надіслані за належністю, частина - не підлягають розгляду, знаходяться на розгляді (на контролі).

Станом на 1 липня 2017 року головою обласної Ради та першим заступником голови обласної Ради проводились особисті прийоми громадян, де розглянуто 55 звернень.

217 звернень надійшли поштою, 4 - через органи влади, 53 - прийнято сектором з організації роботи із зверненнями громадян. Зареєстровано 24 колективних звернення.

Найбільше звернень надійшло від жителів м. Вінниця (103 звернення), Вінницького району (24 звернення), Липовецького та Томашпільського по 15 звернень, Барського - 14.

По 1-2 звернення надійшло від жителів Іллінецького, Літинського, Оратівського, Тростянецького, Чечельницького, Чернівецького, Піщанського та Ямпільського районів.

Серед усіх категорій населення, які зазначили свій соціальний статус, до обласної Ради найчастіше зверталися пенсіонери (75), військовослужбовці (18), в т.ч. учасники бойових дій (8), інваліди першої групи (6).

Аналіз заяв, пропозицій та скарг свідчить, що громадянами області порушуються питання різної тематики, але домінуючими є проблеми соціального захисту (100 звернень), а саме: надання матеріальної допомоги, перерахування пенсії, забезпечення соціальних виплат, субсидій. Відтак, для вирішення питання про надання матеріальної допомоги соціально незахищеним верствам населення протягом І півріччя поточного року із фонду депутатів обласної Ради використано коштів на загальну суму понад 3 млн. грн.

На другому місці аграрні питання та питання земельних відносин (25 звернень), зокрема: виділення земельних ділянок громадянам та учасникам АТО, вирішення земельних спорів та інші.

Досить часто піднімаються питання комунального господарства (21 звернення), а саме: розрахунки за комунальні послуги, водопостачання , газифікація населених пунктів.

12 звернень надійшло з питань житлової політики: поліпшення житлових умов, надання житла громадянам, що мають право на його одержання.

Мешканців області також турбують питання охорони здоров’я (17 звернень), а саме: безкоштовного забезпечення засобами лікування та протезування, діяльності працівників медичних установ, дороговартісне лікування.

Актуальними залишаються питання забезпечення дотримання законності та правопорядку (9 звернень), а саме: скарги на дії працівників правоохоронних органів та інше.

Протягом І півріччя 2017 року до обласної Ради надійшло 13 звернень, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування, зокрема, скарги жителів сіл на правомірність дій та рішень посадових осіб сільських та селищних рад.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року тематика звернень майже не змінилася.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Вінницької обласної Ради і знаходиться під постійним контролем керівництва Вінницької обласної Ради. Усі пропозиції, заяви і скарги громадян, які надійшли до обласної Ради, розглянуті згідно з чинним законодавством. За результатами розгляду звернень, громадянам надавались роз’яснення працівниками виконавчого апарату обласної Ради. Діяльність обласної Ради щодо розгляду звернень громадян постійно висвітлюється на офіційному веб-сайті обласної Ради.

Інформація про роботу із зверненнями громадян у

Вінницькій обласній Раді протягом І кварталу 2017 року

 

Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в обласній Раді затверджений та оприлюднений графік особистого прийому громадян головою Вінницької обласної Ради та першим заступником та заступником голови Вінницької обласної Ради.

Протягом І кварталу 2017 року до обласної Ради надійшло 87 звернень, що на 225 звернень менше, ніж за відповідний період 2016 року. Також 188 звернень про надання матеріальної допомоги до керівництва обласної Ради. Із них: 7 звернень – повторних, за відповідний період минулого року було 24 повторних звернення. Серед усіх звернень лише 7 скарг. За результатами розгляду: 1 звернення вирішено позитивно, на 23 – дано роз’яснення, 35 звернень надіслані за належністю, не підлягають розгляду, відповідно до чинного законодавства - 4.

Станом на 1 квітня 2017 року головою обласної Ради проведено 1 особистий прийоми громадян, також першим заступником голови обласної Ради проведено 3 особисті прийоми громадян, де розглянуто 7 звернень та 67 звернень про надання матеріальної допомоги.

71 звернення надійшли поштою, 2 - через органи влади, 102 - прийнято сектором з організації роботи із зверненнями громадян.

Зареєстровано 24 колективних звернення (28%), за підписом громадянина - 8628.

Найбільше звернень надійшло від жителів м. Вінниці (39 звернень), Барського та Могилів-Подільського (6 звернень) районів, Вінницького (5 звернень) району.

Не порушено громадянами Гайсинським, Іллінецьким, Оратівським, Мурованокуриловецьким, Томашпільським, Чечельницьким та Чернівецьким районами жодного звернення.

Серед усіх категорій населення, які зазначили свій соціальний статус, до обласної Ради найчастіше зверталися пенсіонери (21), працівники бюджетної сфери (8), учасники бой   ових дій (5).

Аналіз заяв, пропозицій та скарг свідчить, що громадянами області порушуються питання різної тематики, але домінуючими є проблеми соціального захисту (198 звернень), а саме: надання матеріальної допомоги, перерахування пенсії, забезпечення соціальних виплат, субсидії. Відтак, для вирішення питання про надання матеріальної допомоги соціально незахищеним верствам населення протягом І кварталу поточного року із фонду депутатів обласної Ради використано коштів на загальну суму понад 2 млн. грн.

На другому місці аграрні питання та питання земельних відносин (11 звернень), зокрема: реалізація права власності на землю, виділення земельних ділянок громадянам та учасникам АТО, вирішення земельних спорів, пасовища та інші.

Досить часто піднімаються комунального господарства (9 звернення), а саме: неправомірні тарифи, розрахунки за комунальні послуги та житлової політики (6 звернень) - поліпшення житлових умов, надання житла громадянам, що мають право на його одержання.

Мешканців обласного центру та інших міст області також турбують питання охорони здоров’я (6 звернень), а саме: безкоштовного забезпечення засобами лікування та протезування, діяльності працівників медичних установ, дорого вартісне лікування.

Актуальними залишаються питання забезпечення дотримання законності та правопорядку (4 звернення), а саме: скарги на дії працівників правоохоронних органів та інше.

Протягом І кварталу 2017 року до обласної Ради надійшло 5 звернень, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування, зокрема, почастішали скарги жителів сіл на правомірність дій та рішень посадових осіб сільських та селищних рад.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Вінницької обласної Ради і знаходиться під постійним контролем керівництва Вінницької обласної Ради. Усі пропозиції, заяви і скарги громадян, які надійшли до обласної Ради, розглянуті згідно з чинним законодавством. За результатами розгляду звернень, громадянам надавались роз’яснення працівниками виконавчого апарату обласної Ради. Діяльність обласної Ради щодо розгляду звернень громадян постійно висвітлюється на офіційному веб-сайті обласної Ради.

 

Сектор по роботі зі зверненнями

громадян загального відділу

 виконавчого апарату обласної Ради

20 липня 2017 року, 15:06 Переглядів: 16

Логін: *

Пароль: *

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація