Вітання

Голови Вінницької обласної Ради

Олійника Анатолія Дмитровича

  • Ігор Хміль пропонує страхувати учасників АТО з Вінниччини

    Заступник голови обласної Ради Ігор Хміль зустрівся з журналістами газет «Вінниччина» і «Вісті «Тепличчини» та інтернет-сайтів «Вінниця.info» і «Власно». Говорили про перший місяць роботи Ігоря Вікторовича на посаді заступника голови. З роботою обласної Ради він був знайомий і раніше, адже працю ....

  • Пропонують запровадити відзнаку «Патріот Вітчизни»

    9 серпня пройшло засідання круглого столу щодо проекту Положення про відзнаку обласної Ради «За заслуги перед Вінниччиною» для нагородження учасників АТО, волонтерів, підприємців та благодійників. Обговорювали доцільність запровадження у Вінницькій області спеціальної відзнаки обласної Ради та облдержадміністрації «Патріот Вітчи ....

  • Мурованокуриловецька сортувальна лінія збільшить експлуатацію полігону до 30 років

    Після завершення виїзної наради з питань поводження з твердими побутовими відходами та екологічної безпеки заступник голови обласної Ради Ігор Хміль, голова облдержадміністрації Валерій Коровій та всі учасники наради оглянули полігон для захоронення твердих побутових відходів і взяли участь у відкритті сортувальної лінії твердих побутових відходів ....

Інформація за 2016 рік Роздрукувати

Інформація про роботу із зверненнями громадян у

Вінницькій обласній Раді за 2016 рік

Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Вінницькою обласною Радою вживалися заходи для підвищення ефективності роботи із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та порушених у них проблем, оперативного їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян.

Згідно із затвердженим графіком особистого прийому громадян в 2016 році керівництвом обласної Ради проведено 26 прийомів громадян та 6 виїзних прийомів громадян в районах області, під час яких звернулось 245 громадянин. Забезпечується можливість громадян одержати детальну інформацію щодо оформлення письмового звернення або відповідних роз'яснень з порушеного у зверненні питання, вишукуються конкретні шляхи вирішення їх проблем та готуються своєчасні аргументовані відповіді та роз’яснення.

Протягом 2016 року до обласної Ради надійшло 738 звернень, що на 289 звернень менше, ніж за відповідний період 2015 року (1027 звернень). Із них звернень: повторних - 51 (7%), індивідуальних – 626, що становить 85% від загальної кількості, анонімних – 6.

Зареєстровано 106 колективних звернень (14,4%) за підписом 3084 громадян. На жаль, багато проблем громадян не вирішуються сільськими, селищними, районними та міськими радами, до компетенції яких вони належать, тому громадяни звертаються до керівництва обласної Ради.

Серед усіх звернень лише 10 скарг, що становить 1,4% від загальної кількості звернень.

За результатами розгляду: 141 звернення вирішено позитивно, на 378 – дано роз’яснення, 145 звернень надіслано за належністю. Основною причиною надходження звернень, що в подальшому пересилаються обласною Радою за належністю, є необізнаність громадян у сфері функціональних повноважень та завдань органів місцевого самоврядування.

Згідно даних, щодо звернень громадян, у розрізі територіальних громад області свідчить, що зберігається тенденція надходження їх найбільшої частини з м.Вінниця - 283 звернення (38,4%), Вінницького та Томашпільського (65 – 8,8%), Бершадського (46 – 6%), Немирівського та Калинівського (21 – 3%), Теплицького (19 – 2,6%), Тульчинського (18 – 2,4%) районів. Найменше пропозицій, заяв і скарг громадян надійшло з Гайсинського, Могилів-Подільського та Мурованокуриловецького районів (2).

Серед усіх категорій населення, які зазначили свій соціальний статус, до обласної Ради найчастіше зверталися пенсіонери (251), працівники бюджетної сфери (49), інваліди 2 групи (29), військовослужбовці (28), селяни (27).

Аналіз заяв, пропозицій та скарг, свідчить, що громадяни області порушують різні питання, але домінуючими є проблеми соціального захисту населення - 326 (44,2%). Більшість громадян скаржились на неналежний рівень пенсійного забезпечення, вимагали встановити соціальну справедливість у розмірах пенсій, на забезпечення путівками на санаторне лікування, інвалідними візками. Проблемними є питання щодо надання матеріальної допомоги, здебільшого на лікування, придбання ліків, на оплату навчання дітей, ремонт житла тощо.

Для вирішення питань з надання матеріальної допомоги населенню до депутатів обласної Ради в 2016 році з заявами звернулось 3770 громадян області. З фонду депутатів обласної Ради було використано біля 4 млн.

В 2015 році надійшло 90 звернень (12,2%) з питань комунального господарства. Звернення з цих питань посідають друге місце. Це, зокрема, утримання і ремонт державного та комунального житлового фонду, плата за комунальні послуги, неправомірні тарифи, робота ЖЕКів, забезпечення електроенергією.

На третьому місці, серед порушених у зверненнях питань, питання щодо вирішення проблем в аграрному секторі 52 звернення (7,1%). Насамперед це питання порушення права власності на землю, виділення земельних ділянок громадянам та учасникам АТО, приватизації земельних ділянок, безоплатної передачі, виділення паю тощо. Причиною збільшення кількості таких звернень є недостатня роз’яснювальна робота щодо застосування чинного законодавства, вирішення питань отримання державних актів на право власності на земельні ділянки.

Досить часто заявниками порушуються питання охорони здоров’я – 36 (4,9%) звернень. Це питання щодо проведення безкоштовного лікування в медичних закладах, встановлення групи інвалідності, реформування системи охорони здоров'я, діяльності працівників медичних установ.

Серед інших питань в зверненнях порушуються питання забезпечення дотримання законності – 29 (3,9%), а також проблеми реалізації житлової політики – 38 (5,2%), зокрема, щодо забезпечення житлом громадян, які мають на це право, будівництва соціального житла для малозабезпечених верств населення, а також надання житла учасникам АТО.

Актуальними залишаються питання працевлаштування та дотримання законності під час звільнення, поновлення на роботі (36 звернень).

Протягом 2016 року до обласної Ради надійшло 29 звернень, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування, зокрема, почастішали скарги жителів сіл та селищ на правомірність дій та рішень посадових осіб сільських, селищних та районних рад. А також 2 звернення, що стосуються діяльності місцевих органів виконавчої влади.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Вінницької обласної Ради і знаходиться під постійним контролем керівництва Вінницької обласної Ради. Звернення, які знаходились на контролі в обласній Раді розглянуто і проінформовано про їх розгляд без порушення термінів згідно з чинним законодавством. Діяльність обласної Ради щодо розгляду звернень громадян постійно висвітлюється на офіційному веб-сайті обласної Ради.

 

Сектор по роботі зі зверненнями

громадян загального відділу

 виконавчого апарату обласної Ради

 

Інформація про роботу із зверненнями громадян у

Вінницькій обласній Раді за ІІІ квартал 2016 року

Відповідно до затвердженого графіку особистого прийому громадян в III кварталі 2016 року керівництвом обласної Ради проведено 10 прийомів громадян, під час яких прийнято та зареєстровано 57 звернень. Забезпечується можливість громадян одержати детальну інформацію щодо оформлення письмового звернення або відповідних роз'яснень з порушеного у зверненні питання, вишукуються конкретні шляхи вирішення їх проблем та готуються своєчасні аргументовані відповіді та роз’яснення.

Характер звернень в 2016 році продовжує свідчити про прагнення громадян до впровадження громадського контролю над владою різних рівнів та участі у вирішенні проблем місцевого самоврядування.

Протягом III кварталу 2016 року до обласної Ради надійшло 123 звернень, що на 261 звернень менше, ніж за відповідний період 2015 року (384 звернення). 72 звернень надійшли поштою, 4 - через органи влади. Зареєстровано 17 колективних звернення (21%), за підписом громадян - 328. Із них: повторних звернень - 9 (11%). Серед усіх звернень лише 4 скарги. За результатами розгляду: 41 звернень вирішено позитивно, на 53 – дано роз’яснення, 20 звернень надіслано за належністю, анонімних - 5.

Найбільше звернень надійшло від жителів м. Вінниці (43 звернення), Томашпільського (17 звернень), а також з Барського, Вінницького, Липовецького (6 звернень) районів.

Не порушено жодного питання громадянами Гайсинського, Іллінецького, Літинського та Оратівського районів.

Серед усіх категорій населення, які зазначили свій соціальний статус, до обласної Ради найчастіше зверталися пенсіонери (37), працівники бюджетної сфери (7), учасники бойових дій (5).

Аналіз заяв, пропозицій та скарг свідчить, що громадянами області порушуються питання різної тематики, але домінуючими є проблеми соціального захисту (32 звернення), а саме: надання матеріальної допомоги громадянам та учасникам АТО, які отримали поранення, перерахування пенсії, забезпечення соціальних виплат. Відтак, для вирішення питання про надання матеріальної допомоги соціально незахищеним верствам населення протягом січня-вересня поточного року із фонду депутатів обласної Ради використано коштів на загальну суму понад 2050 тис. грн.

На другому місці питання комунального господарства (14 звернень), а саме: неправомірні тарифи, робота ЖЕКів, розрахунки за комунальні послуги, та житлової політики (9 звернень) - поліпшення житлових умов, надання житла громадянам, що мають право на його одержання.

На третьому місці аграрні питання та питання земельних відносин (8 звернень), зокрема: реалізація права власності на землю, виділення земельних ділянок громадянам, вирішення земельних спорів та інші.

 

Мешканців обласного центру та інших міст області також турбують проблеми охорони здоров’я (7 звернень), а саме: питання діяльності працівників медичних установ, надання путівок на лікування осіб, які їх потребують.

Протягом ІІІ кварталу 2016 року до обласної Ради надійшло 7 звернень, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування, зокрема, почастішали скарги жителів сіл на правомірність дій та рішень посадових осіб сільських та селищних рад.

Досить часто піднімаються питання працевлаштування, поновлення на роботі (3 звернення).

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Вінницької обласної Ради і знаходиться під постійним контролем керівництва Вінницької обласної Ради. Звернення, які знаходились на контролі в обласній Раді розглянуто і проінформовано про їх розгляд без порушення термінів згідно з чинним законодавством. Діяльність обласної Ради щодо розгляду звернень громадян постійно висвітлюється на офіційному веб-сайті обласної Ради.

 

Інформація про роботу із зверненнями громадян у

Вінницькій обласній Раді протягом І кварталу 2016 року

 

Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в обласній Раді затверджений та оприлюднений графік особистого прийому громадян головою Вінницької обласної Ради та першим заступником та заступником голови Вінницької обласної Ради.

Протягом І кварталу 2016 року до обласної Ради надійшло 312 звернень, що на 1 звернення більше, ніж за відповідний період 2015 року. Із них: 17 звернень (5,5%) – повторних, за відповідний період минулого року було 14 повторних звернень. Серед усіх звернень лише 2 скарги. За результатами розгляду: 101 звернення вирішено позитивно, на 72 – дано роз’яснення, 63 звернень надіслані за належністю, не підлягають розгляду, відповідно до чинного законодавства - 2.

Станом на 1 квітня 2016 року головою обласної Ради проведено 2 особистих прийоми громадян та 1 виїзний прийом в Томашпільському районі, також першим заступником за заступником голови обласної Ради проведено по 3 особисті прийоми громадян, де розглянуто 106 звернень.

101 звернення надійшли поштою, 3 - через органи влади, 102 - прийнято сектором з організації роботи із зверненнями громадян.

Зареєстровано 37 колективних звернень (12%), за підписом громадянина - 1269.

Найбільше звернень надійшло від жителів м. Вінниці (134 звернення),  Бершадського (30 звернень), Вінницького та Томашпільського (29 звернень) районів.

Найменше питань порушено громадянами Гайсинським,  Мурованокуриловецьким, Погребищенським, Теплицьким та Чернівецьким районами (1 звернення).

Серед усіх категорій населення, які зазначили свій соціальний статус, до обласної Ради найчастіше зверталися пенсіонери (106), працівники бюджетної сфери (24), інваліди 2 групи (19) та інваліди 1 групи (15).

Аналіз заяв, пропозицій та скарг свідчить, що громадянами області порушуються питання різної тематики, але домінуючими є проблеми соціального захисту (174 звернення), а саме: надання матеріальної допомоги, перерахування пенсії, забезпечення соціальних виплат, субсидії, надання путівок на лікування. Відтак, для вирішення питання про надання матеріальної допомоги соціально незахищеним верствам населення протягом І кварталу поточного року із фонду депутатів обласної Ради використано коштів на загальну суму понад 500 тис. грн.

На другому місці питання комунального господарства (22 звернення), а саме: неправомірні тарифи, робота ЖЕКів, розрахунки за комунальні послуги та житлової політики (14 звернень) - поліпшення житлових умов, надання житла громадянам, що мають право на його одержання, порушення норм житлового законодавства.

Досить часто піднімаються аграрні питання та питання земельних відносин (16 звернень), зокрема: реалізація права власності на землю, виділення земельних ділянок громадянам та учасникам АТО, вирішення земельних спорів, питання виплати за пай, пасовища та інші.

Мешканців обласного центру та інших міст області також турбують питання охорони здоров’я (14 звернень), а саме: безкоштовного забезпечення засобами лікування та протезування,  діяльності працівників медичних установ, дорого вартісне лікування.

Актуальними залишаються питання забезпечення дотримання законності та правопорядку (11 звернень), а саме: скарги на дії дільничних інспекторів, на неправомірні рішення суддів (на думку авторів) та інше.

Протягом І кварталу 2016 року до обласної Ради надійшло 8 звернень, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування, зокрема, почастішали скарги жителів сіл на правомірність дій та рішень посадових осіб сільських та селищних рад.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Вінницької обласної Ради і знаходиться під постійним контролем керівництва Вінницької обласної Ради. Усі  пропозиції, заяви і скарги громадян, які надійшли до обласної Ради, розглянуті згідно з чинним законодавством.  За результатами розгляду звернень, громадянам надавались роз’яснення працівниками виконавчого апарату обласної Ради. Діяльність обласної Ради щодо розгляду звернень громадян постійно висвітлюється на офіційному веб-сайті обласної Ради.

 

Інформація про роботу із зверненнями громадян у

Вінницькій обласній Раді за 1 півріччя 2016 року

 

Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в обласній Раді затверджений та оприлюднений графік особистого прийому громадян головою Вінницької обласної Ради та першим заступником та заступником голови Вінницької обласної Ради.

Протягом 1 півріччя 2016 року до обласної Ради надійшло 495 звернень, що на 97 звернень менше, ніж за відповідний період 2015 року (592 звернень). Із них: 32 звернення (7%) – повторних звернень. Серед усіх звернень лише 3 скарги. За результатами розгляду: 179 звернень вирішено позитивно, на 227 – дано роз’яснення, 86 звернення надіслані за належністю, не підлягають розгляду, відповідно до чинного законодавства - 5.

Станом на 1 липня 2016 року керівництвом обласної Ради розглянуто на особистому прийомі громадян 169 звернень, 106 звернень надійшли поштою, 8 - через органи влади, 212 - прийнято сектором з організації роботи із зверненнями громадян.

Зареєстровано 64 колективних звернення (13%), за підписом громадянина - 1879.

Найбільше звернень надійшло від жителів м. Вінниці (191 звернень) та Вінницького району (45 звернень), Томашпільського району (41 звернення), Бершадського району (39 звернень), а також з Немирівського та Теплицього  районів  (16 звернень).

Найменше питань порушено громадянами Мурованокуриловецького та Хмільницького районів, м.Могилів-Подільський (1 звернення).

Серед усіх категорій населення, які зазначили свій соціальний статус, до обласної Ради найчастіше зверталися пенсіонери (173), працівники бюджетної сфери (39), селяни (16).

Аналіз заяв, пропозицій та скарг свідчить, що громадянами області порушуються питання різної тематики, але домінуючими є проблеми соціального захисту (254 звернення), а саме: надання матеріальної допомоги, перерахування пенсії, забезпечення соціальних виплат. Відтак, для вирішення питання про надання матеріальної допомоги соціально незахищеним верствам населення протягом січня - червня поточного року із фонду депутатів обласної Ради використано коштів на загальну суму понад 1 457 тис. грн.

На другому місці питання комунального господарства (90 звернення), а саме: неправомірні тарифи, робота ЖЕКів та ОСББ, розрахунки за комунальні послуги.

Досить часто піднімаються аграрні питання та питання земельних відносин (27 звернень), зокрема: реалізація права власності на землю, виділення земельних ділянок громадянам та учасникам АТО, вирішення земельних спорів.

Мешканців обласного центру та інших міст області також турбують такі проблеми охорони здоров’я (23 звернення), а саме: безкоштовного забезпечення засобами лікування, реорганізації лікарняних установ, діяльності працівників медичних установ, надання путівок на лікування та зміна чи підтримка керівництва комунальних закладів – лікарень.  

Актуальними залишаються питання житлової політики (19 звернень) - поліпшення житлових умов, надання житла громадянам, що мають право на його одержання, порушення норм житлового законодавства.

Протягом першого півріччя 2016 року до обласної Ради надійшло 14 звернень, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування, зокрема, почастішали скарги жителів сіл на правомірність дій та рішень посадових осіб місцевих рад.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Вінницької обласної Ради і знаходиться під постійним контролем керівництва Вінницької обласної Ради. Усі  пропозиції, заяви і скарги громадян, які надійшли до обласної Ради, розглянуті згідно з чинним законодавством.  За результатами розгляду звернень, громадянам надавались роз’яснення працівниками виконавчого апарату обласної Ради. Діяльність обласної Ради щодо розгляду звернень громадян постійно висвітлюється на офіційному веб-сайті обласної Ради.

 

Сектор по роботі зі зверненнями

громадян загального відділу

 виконавчого апарату обласної Ради

27 січня 2017 року, 15:59 Переглядів: 802

Логін: *

Пароль: *

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація