Вітання

Голови Вінницької обласної Ради

Олійника Анатолія Дмитровича

  • Ігор Хміль пропонує страхувати учасників АТО з Вінниччини

    Заступник голови обласної Ради Ігор Хміль зустрівся з журналістами газет «Вінниччина» і «Вісті «Тепличчини» та інтернет-сайтів «Вінниця.info» і «Власно». Говорили про перший місяць роботи Ігоря Вікторовича на посаді заступника голови. З роботою обласної Ради він був знайомий і раніше, адже працю ....

  • Пропонують запровадити відзнаку «Патріот Вітчизни»

    9 серпня пройшло засідання круглого столу щодо проекту Положення про відзнаку обласної Ради «За заслуги перед Вінниччиною» для нагородження учасників АТО, волонтерів, підприємців та благодійників. Обговорювали доцільність запровадження у Вінницькій області спеціальної відзнаки обласної Ради та облдержадміністрації «Патріот Вітчи ....

  • Мурованокуриловецька сортувальна лінія збільшить експлуатацію полігону до 30 років

    Після завершення виїзної наради з питань поводження з твердими побутовими відходами та екологічної безпеки заступник голови обласної Ради Ігор Хміль, голова облдержадміністрації Валерій Коровій та всі учасники наради оглянули полігон для захоронення твердих побутових відходів і взяли участь у відкритті сортувальної лінії твердих побутових відходів ....

Депутати вчергове стали на захист Гніванського заводу спецзалізобетону Роздрукувати

Під час засідання 20 позачергової сесії схвальне рішення отримало і депутатське звернення до Прем’єр-міністра України  Володимира Гройсмана від депутатів обласної Ради Жанни Дмитренко та Геннадія Мазура щодо вжиття заходів із збереження ПрАТ «Гніванський завод спецзалізобетону». Зокрема, в тексті звернення йдеться: «За дорученням 19 сесії Вінницької обласної Ради 7 скликання, Вам було надіслане рішення від 19 травня 2017 року № 361 «Про звернення депутатів Вінницької обласної Ради 7 скликання до Прем’єр-міністра України  Гройсмана В.Б. щодо вжиття заходів із збереження ПрАТ «Гніванський завод спецзалізобетону», який є бюджетоутворюючим підприємством, що впродовж років забезпечувало робочі місця для міста Гнівані та навколишніх сіл Тиврівського району, а нині перебуває в складному становищі, потребує замовлення шпал та опор і фінансової підтримки.

Публічне акціонерне товариство «Українська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» вчасно надало відповідь, у якій містилися обнадійливі думки, що «вживаються всі можливі заходи, контролю та регулювання діяльності ПрАТ «Гніванський завод СЗБ» з метою покращення фінансово-економічних показників діяльності товариства, у тому числі погашення простроченої кредиторської заборгованості товариства». Ми дуже вдячні за небайдужість та увагу керівництва «Укрзалізниці» і конструктивну відповідь.

Після того завод тиждень працював, і з’явилася надія на те, що ситуація стабілізується та люди матимуть робочі місця.

Незабаром адміністрації підприємства було надіслано протокол наради від 26 травня 2017 року з питань розробки та впровадження стратегії розвитку приватних акціонерних товариств, 100 відсотків акцій яких внесено до статутного капіталу ПАТ «Укразалізниця» під головуванням А.Соболевського, де йшлося про три підприємства «Старокостянинівський завод залізобетонних шпал», «Коростенський завод залізобетонних шпал» та «Гніванський спецзалізобетон» і знову ж було зазначено, що «ПрАт «Гніванський завод СЗБ» готовий давати продукцію, необхідно докласти зусиль, щоб зробити його рентабельним».

Але в постанові наради (пункт № 3) з’явилося речення «прорахувати вартість робіт з перенесенням виготовлення опор «ПрАт «Гніванський завод СЗБ» на філію «Старокостянинівський завод залізобетонних шпал» (Хмельницька область). Інформацію надати до Департаменту корпоративного управління».

Люди стривожені цією інформацією. Вони вийшли з протестом, викликали представників ЗМІ.  Знову виникла соціальна напруга, яку ледве вдалося погасити, завдяки очільникам району та керівництву заводу, адже лінія опор контактної мережі на Гніванському СЗБ є в якійсь мірі унікальною на теренах України. Лише гніванська опора, яку розробили ще при Союзі, підходить для залізниці. Опори інших вищевказаних заводів не відповідають вимогам залізниці. Крім того, за попередніми розрахунками, обладнання, скажімо, для виготовлення їх у Білій Церкві (опори якої не відповідають вимогам залізниці) вартуватиме біля 150 млн.грн. Чи є сенс вкладати кошти в інші підприємства, коли є діюче підприємство, де налагоджено виробництво опор контактних мереж? Чи не дешевше вкласти кошти у розвиток Гніванського заводу «Спецзалізобетон», аніж перевозити лінії на інші підприємства. Демонтаж лінії електроопор у Гнівані може означати на думку людей початок кінця. Ці експерименти не дадуть очікуваних результатів, крім того, що принесуть збитки, як матеріальні, так і моральні, посилюючи напругу в суспільстві».

Ініціатори звернення Жанна Дмитренко зазначила, що промисловість повинна розвиватися не лише на Хмельниччині, Вінниччина також потребує робочих місць і достойних надходжень в бюджети громад, а Геннадій Мазур  заявив, що це не план фінансового оздоровлення підприємства, а план його знищення.

Повернутись 8 червня 2017 року, 14:22 Переглядів: 456

Логін: *

Пароль: *

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація